aanpak

Samen de lucht in . . .


Een reclamebureau kan alleen succesvol zijn vanuit een ijzersterke samenwerking met de opdrachtgever. Bij NWST noemen we dat samen de lucht in om vanuit die positie te werken aan een helder eenduidig uitgangspunt over de te kiezen communicatiestrategie.


Samen de lucht in, maar dan weer snel met beide benen op de grond, want nadat de strategie is bepaald kan het team van NWST aan de slag om het gekozen concept handen en voeten te geven. Wij hebben daarbij geen voorkeur voor of specialisme in bepaalde vormen van communicatie.

In onze portfolio treft u daarom zowel Internet als direct-mail als ook thematische reclame aan. In bepaalde gevallen strekt onze dienstverlening zich zelfs uit tot ad interim communicatie management.

Het management van NWST wordt gevormd door Hein van Iersel.

Hein van Iersel (1958) hein@nwst.nl is creatief verantwoordelijk binnen NWST Hij zelf ziet geen groot verschil tussen reclame maken en zijn oude liefde Geschiedenis. In beide gevallen gaat het om het aanvoelen van het denken en voelen van andere mensen. Hij is getrouwd met Marion en heeft twee dochters.

terug print