what's your story?

Verhalen ontwikkelen voor onze opdrachtgevers is onze drive. Maar waarom probeert u het zelf niet in maandelijkse "what's your story" competitie. Vertel uw verhaal in een pakkende slogan bij de foto hiernaast en win een boek. Een boek waarvan wij vinden dat het gelezen moet worden.

Deze maand het boek

"De Belevenis-economie van Pine en Gilmore."

In dit intrigerende boek betogen Jozef Pine en James Gilmore dat een nieuw economisch tijdperk is aangebroken: het tijdperk van de beleveniseconomie. De klant wil meer dan een product, hij is bereid te betalen voor een belevenis. Ondernemingen vormen podia voor het creëren van die belevenis, een gedenkwaardige gebeurtenis, waar de klant een warm gevoel bij krijgt. De waarde, die de klant hecht aan die bijzondere ervaring bepaalt het prijskaartje van het product.
We lezen hoe ondernemingen als Disney, de beroemde boekhandelsketen Barnes & Noble, Dell Computers, British Airways, Hard Rock Cafe en McDonald's een voorbeeld hebben genomen aan de theater- en amusementsindustrie.
De beleveniseconomie is het draaiboek waarmee managers nieuwe ervaringen kunnen regisseren. Zo kunnen zij ook in het tijdperk van de nieuwe economie zo optimaal mogelijk tegemoet komen aan de behoeften van hun klanten.



Alles wat u hoeft te doen is uw verhaal bij deze foto
te mailen en wellicht wint u wel een exemplaar van dit intrigerende boek.

Mijn verhaal:
Organisatie:
Contactpersoon:
Telefoon:
E-mail:

terug print